۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹

برنامه تلاوت دسته جمعی قرآن «آنلاین» در اندونزی

برنامه تلاوت دسته جمعی قرآن «آنلاین» در اندونزی

یک سازمان خیریه اسلامی با همکاری یک موسسه ساخت نرم افزار دیجیتال قرآن مجید در باندونگ ، مسلمانان را به شرکت در یک حرکت سراسری تلاوت قرآن به هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا تشویق کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک سازمان خیریه اسلامی با نام «کیف پول دفا جبار» با همکاری یک مؤسسه محلی ساخت نرم افزار دیجیتال قرآن مجید با نام بهترین قرآن در باندونگ در اندونزی، از مؤمنان خواسته با هدف از بین بردن هر چه زودتر بحران کنونی، به تلاوت آیات قرآن متوسل شده و در یک حرکت سراسری در اندونزی شرکت کنند.

آندریسیا رئیس این سازمان خیریه در باندونگ، پایتخت استان جاوه غربی در اندونزی گفت: در بحبوحه این وضعیت، همه ما باید تمام تلاش خود را برای پیشگیری و به هدف غلبه بر شیوع ویروس کرونا به کار بگیریم. علاوه بر اینکه باید یک شیوه زندگی پاک و سالم در پیش بگیریم، در حرکتی دیگر باید از طریق تلاوت قرآن از خدا بخواهیم از ما محافظت کند.

به گفته وی در حالی که بسیاری بر عدم ترک خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید دارند، قرآن خوانی دسته جمعی آنلاین می‌تواند راه حل بسیار خوب و فعالیت در خانه می‌تواند مثمر ثمر باشد.

ام مولودین لطیف، یکی از بنیانگذاران این مؤسسه دیجیتال قرآنی گفت: علاوه بر فعالیت‌های آنلاین قرآنی، ما بهترین مکان را فراهم کردیم تا کاربران بتوانند کمک‌های مالی شأن را برای برنامه پیشگیری و درمان کرونا به جوامع آسیب پذیر اهدا کنند. علاوه بر اهدای ضدعفونی کننده‌های رایگان، ما همچنین از کمک مالی برای تولید و ارسال کیت بهداشتی شامل ضدعفونی کننده دست، ماسک و کتابچه راهنمای پیشیگیری از ویروس کرونا به افراد محروم و آسیب پذیر در مناطق مختلف کشور استفاده می‌کنیم.

لطیف گفت: سعی می‌کنیم بهترین خدمات را برای کاربران قرآن کریم ارائه دهیم. گذشته از تلاوت قرآن، آنها همچنین با اهدا نذورات، فرصت صدقه دادن دارند.

کد خبر 4895617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha